Subscribe:

Saturday, 7 January 2012

^_^ Memory Terindah ^_^



Selamat Tinggal kawanku . . .
Tak mudah aku pergi . . .
Bila wajahmu . . .
Sentiasa Di Hati ini . . .


Video lagu ini mengingatkan saya pada suatu ketika dahulu .
Juga membawa seribu kenangan buat saya .
Hati rasa sangat-sangat sedih dan terharu .


Saya ada seorang kawan lelaki masa kecik .
Kami memang sangat rapat dan saya selalu datang rumah dia .
Kami selalu berjumpa dan main bersama-sama .
Boleh dikatakan setiap hari kami berjumpa .
Dan kalau nak tau , kami ni sebaya .

Suatu hari ni , saya kena berpindah ke tempat lain .
Pada hari tu , kami telah terpisah sehingga kami besar .
Kami dah tak pernah berjumpa sejak saya berpindah .
Saya berusaha untuk mencari dia balik .
Tapi saya tak tau dia berada di mana .

Kami terpisah selama 8 tahun .
Akhirnya , kami berjumpa semula di FACEBOOK !
Saya teramat lah gembira sehingga tak terkata apa-apa .
Time tu , kami sudah berumur 15 tahun pada tahun 2011 .

Masa raya tahun 2011 ,
Saya dan keluarga saya pegi beraya kat rumah dia .
Saya sangat-sangat seronok . Tak tau nak cakap seronok macam mana .
Sebab memang tak sangka kami akan berjumpa semula .
Sejak hari tu , saya dan dia bersatu semula .
Kami membina hubungan macam dulu .


Persoalannya , siapakah orang yang saya maksudkan itu ?
Jawapannya , tiada siapa yang boleh tahu kecuali saya dan dia . :))

So , lagu ni memang sangat serupa dengan kisah hidup saya .
Tiada sedikit beza pun . Semua nya sama .
Cuma yang part tengah tu , belum lagi la . Haha !
Adakah mungkin terjadi ? Hanya Allah saja yang tau .

I'm so very-very happy can meet and together with him again . ^_^

0 comments:

Post a Comment

^ Leave your comment here =) ^