Subscribe:

Tuesday, 11 September 2012

Kenali 5 Sikap Wanita Melalui Bantal


Wanita terkenal dengan sikap misteri mereka yang sering membuatkan lelaki pening kepala hehehe :D

1) MEMELUK BANTAL
~ Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni & manja
~ Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera
~ Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik
~ Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi
~ Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan

2) MENGGUNAKAN BANYAK BANTAL
~ Mereka biasanya kurang kenyakinan.
~ Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping
~ Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan 
orang lain
3) TIDUR DENGAN SATU BANTAL
~ Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya
~ Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata
4) MELETAKKAN BANTAL DI BAWAH KAKI
~ Mereka mempunyai sifat kurang baik
~ Mereka jarang bergaul dgn org ramai, malah kaku dalam pergaulan
~ Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois
~ Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2
~ Mereka tdk suka berusaha.
5) TIDUR TANPA BANTAL
~ Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi
~ Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego

p/s : Jangan pulak korang pegi mengintai pasangan korang tido dah la :D . Tak yah nak percaya sangat dengan fakta ni . Benda ni bukan betul sangat pun . Benda ni just nak seronok-seronok je boleh la okey :)


credit to melayukini.net

6 comments:

zool said...

Susah ni.. nak kena tengok cara dia tidur,

Amiey said...

haha . jangan la sampai camtu . entry ni saje suke2 jer :)

Azee Hana said...

hee,,,saya mane satu ni..hiii

Amiey said...

Azee Hana : hoho , agak2 yang mane ? :D

Anonymous said...

Awk yg mne 1 eima..

ieyma Chance said...

Anonymous : saya ? maybe 1 dan 2 :D

Post a Comment

^ Leave your comment here =) ^