Skip to main content

Majlis Malam Gala Filem LOVE, SUPERMOON




Filem Love, Supermoon yang dikatakan Filem Romantik Paling Kelakar 2015 membariskan pelakon-pelakon seperti Farid Kamil, Nadiya Nisaa, Rita Rudaini, Anne Ngasri, Zain Hamid, Azhar Sulaiman, Razak Ahmad, Diana Johor dan Zain Saidin.

Pada 20 Ocktober 2015 (selasa), Grand Brilliance telah mengadakan satu Majlis Malam Gala Filem Love, Supermoon di Cathay, e@Curve, Damansara sempena preview tayangan filem baru "Love, Supermoon" yang akan ditayangkan di pawagam pada 22 Oktober 2015.

Sinopsis Filem LOVE, SUPERMOON
Filem Love, Supermoon mengisahkan tentang hero dan heroin yang menjalani kehidupan masing – masing dan hanya bertemu di majlis perkahwinan, kenduri atau parti yang dianjurkan oleh kawan – kawan mereka. Kedua – dua hero dan heroin ini hanya kenal masing – masing melalui gosip yang dibual tetapi berlagak seakan- akan tidak mengenali apabila bertemu sesama mereka. 
Razak (Farid Kamil) 27, merupakan seorang doktor, yang tidak mengetahui dan tidak yakin akan apa yang dia mahu dalam hidupnya. . Razak merupakan seorang ‘playboy’ yang sering bertukar – tukar pasangan dan tidak berhasrat untuk berkahwin seperti rakan – rakannya yang lain. Razak juga merupakan seorang ‘playboy’ dan sering bertukar – tukar pasangan. 
Triz (Nadiya Nisaa’) 26 pula bekerja di pusat panggilan bagi sebuah syarikat automobil yang bercita-cita untuk menjadi seorang penulis tetapi hasil tulisan Triz sering ditolak oleh syarikat – syarikat penerbitan. Triz mempunyai seorang teman lelaki yang amat dicintainya iaitu Azman (Azhar Sulaiman), seorang kerani di tempat kerja yang sama. Azman dianggap tidak sesuai untuk Triz oleh rakan-rakanya. Walaupun Azman merupakan seorang lelaki yang ego dan senantiasa menghalang Triz dari mencapai impiannya, Triz tetap menyayangi Azman kerana sifat negatifnya itu dianggap sebagai tanda cinta Azman kepada Triz. 
Selepas bertahun – tahun mengharungi pelbagai masalah cinta dan liku-liku kehidupan, Razak dan Triz bertemu dalam keadaan di mana kedua-duanya mahu memulakan kehidupan yang baru.
Ingin ketahui sejauh mana gosip mereka dan kesudahannya dan apakah kaitan bulan Supermoon dengan kisah mereka? Saksikan kisah romantic paling kelakar dalam filem Love, Supermoon 22 Oktober ini!

Jom layan beberapa gambar di Malam Gala Filem Love, Supermoon yang dihadiri bersama pelakon utama Farid Kamil, Nadiya Nisaa, dan ramai lagi! ;)





Farid Kamil dan Nadiya Nisaa


Antara barisan pelakon 'Love, Supermoon' yang hadir.




Aliff Aziz & Emma Suhaimi juga turut hadir mempersembahkan lagu duet mereka
Dan Lagi Cinta OST Filem LOVE, SUPERMOON



Tidak ketinggalan juga, Diana Danielle bersama anaknya Muhammad hadir bersama
Farid Kamil di Malam Gala Filem Love, Supermoon :)


 Anak Diana Danielle dan Farid Kamil, Muhammad yang sangat comel!
Keletahnya yang ligat sentiasa menyokong papa nya, 'Papa! Papa! Papa!'




Miss : Kepada semua rakyat Malaysia di luar sana, jangan lupa tonton Filem Love, Supermoon beramai-ramai di pawagam pada 22 Oktober ini memandangkan cuaca kurang sihat dan jerebu di luar sana, mari buat aktiviti di pawagam dengan menonton Filem Paling Kelakar 2015 ini ;)

Comments

  1. saya tengok trailer cerita ini macam best je :-)

    ReplyDelete
  2. tengok trailer dah tahu cerita ni mesti best. xD

    ReplyDelete
  3. Ms. Kejupenyet : Yup! Memang best, kelakar sangat ;D

    Yana Libra : best sangat2 ^.^

    Nabihah Rose : Yaa tengok trailer pun dah best apatah lagi cerita nya kan? memang terbaik! ;)

    Farah Arina : Tak tipu, memang best :D
    Busyra Bt Takiyudin : Best sebab kelakar sangat! xD

    ReplyDelete
  4. nak tgk la citer nie!
    faiiza dah follow miss H

    nanti follow la blog kiter ..... http://faiizaonfleek.blogspot.my/

    ReplyDelete
  5. Faiiza Mohamad : Alright, no problem ;)

    ReplyDelete
  6. Tengok sebalik tabir jer tadi.... Huhu Macam best :) - KTC

    ReplyDelete
  7. Kakak Tiri Cinderella : Hehehe yeke. Jangan lupa tengok full movie! Best ;)

    ReplyDelete
  8. macam best je...nak kene tengok la ni ek??

    ReplyDelete
  9. Muhammad Faizal : Haaa best-best. Memang kena tengok. Hehehe :D

    ReplyDelete

Post a Comment

^ Leave your comment here =) ^

Popular posts from this blog

Cerita Holiday Di Glory Beach Resort Port Dickson

A S S A L A M U A L A I K U M Hai semua! Hari ni saya nak story about my holiday yang tak dirancang ni. Semuanya tak dirancang dan merupakan rezeki kami sekeluarga :) Uh! Ada laa seorang hamba Allah ni baik hati bagi tiket holiday dia dekat kami. Merupakan sebuah 'penthouse' di Glory Beach Resort Port Dickson ni yang berharga RM1,295 dan dah pun siap dibayar. Tinggal duduk je! Ya Allah! Semoga makin murah lah rezeki orang yang bagi kami duduk free ni :) Katanya yang ni 3 bintang, orang tu nak yang 5 bintang punya. Dah book yang 3 bintang ni, tiba-tiba yang 5 bintang tu ada kosong. Tu yang dia tak tau nak bagi sape, diberi peluang dekat kami ^_^ Okey, dah sampai. Ini lobby apartment tu. Excited nye jangan cakap laa kan :P Kami dapat Deluxe Penthouse. Rumah 2 tingkat dan tingkat paling atas. Kami check-in jumaat petang pukul 5.45pm for 3 hari 2 malam :D 7 August - 9 August 2015 Sorry gambar tak berkualiti. Huhuhu Cantik

Tips To Rock Pumps Heels

ASSALAMUALAIKUM Greetings to all readers and followers! Mari baca sedikit Tips Rock Pump Heels  terutamanya bagi wanita yang gemarkan heels dalam kehidupan mereka. Jangan ingat pakai heels ni tiada tips taw! ;) Tips To Rock Pumps Heels Wanita dan heels memang tak kan boleh dipisahkan. Setuju? Walaupun pemakaian pumps heels kadang kala amat menyakitkan kaki dan memberikan rasa yang kurang selesa semasa berjalan atau berdiri terlalu lama, namun wanita MASIH TETAP memilih untuk memakai heels sebagai jenis kasut pilihan mereka. Mengapa? Well, you know beauty is pain! Selain daripada meningkatkan tahap keyakinan si pemakai, heels juga membantu untuk menyerlahkan lagi penampilan sesiapa sahaja yang memakainya. Dan apa yang paling digemari oleh wanita, koleksi heels atau kasut tumit tinggi ini memberikan si pemakai ketinggian ideal yang mereka idam-idamkan. Okey, jom kita lihat beberapa tips yang boleh anda ikuti untuk tampil bergaya dengan memakai koleksi pum

Semakan Senarai Nama PLKN 2014 - Online dan SMS

AS SA LA MU AL AI KU M Haiii semua readers ~ Apa khabar semua ? Sihat ? Harap-harap begitu lah :) Okey , seperti yang korang semua tahu , sekarang ni tengah kecoh pasal pemilihan PLKN siri 11/2014 kan ? Bagi yang lahir pada tahun 1996 iaitu tingkatan 5 , korang dah boleh cek mulai 25 Julai 2013 tadi lagi ( khamis ) . Tapi ramai yang tak dapat masuk laman web PLKN tu , sebab terlalu ramai yang akses and laman web tu pon ' error '  Okey , bagi yang ingin membuat semakan bolehlah ikut step di bawah :) Layari laman web :  http://apps1.khidmatnegara.gov.my/ Then , korang akan jumpa macam ni . And you all need to click ' Semakan Pelatih Terpilih ' ( siri 11/2014 ) After that , korang akan jumpa macam gambar bawah ni :) Apa yang perlu korang buat ialah . . . Masukkan IC dengan lengkap seperti contoh di atas ;) Kemudian tekan button ' CARI ' Dan . . . . . Ini lah yang saya dapat . Huhuhu :'( Tida